SURAT UTK PENDRIVE KU....


Huhu..sob..sob...
nape awak rosak...
nape awak nak kite format awak
balik...waaaaaa....bapak sedey...

pendrive rara wt hal lagi...
ape la nasib diri..dulu da kene skali..
skang awak buat hal lg...
ta sayang tite agy ke...
tite beli awak 40 hinggit tau...
mukan duwet tite p0wn...tu duwet
abah tau...tp ase cam duwet tite r ugak...
tite sayang awak...sebab biler cucuk awak

kt pc..awak nyala kelip2 warna oren...sukew2..
huhu...sedey nim....abes ilang sume pic,mp3,notepad

folder saya....ta sempat na backup...nape
awak ta gitau na rosak....


tu ar awak..nampak cumel jew...
pembalut getah kt badan awak tu
saya da buang...huhu..uduh2 sebab da tuka
warna kuning...silap saya la tuh...saya
kotorkan getah tu...then saya rendam
pulak dalam clorox..(sengal !)...
skang lepas format awak da kosong...
saya sedey nie...mane na dapat balik
file yg ilang.....saya sambung sedey lagi ek...
awak janji jgn buat camtu lg...kang
saya kurung awak dalam bilik...
duduk la awak ngan lappy bubu tu...
tu je na cakap kt awak...

TIME TACEH....


3 0t0men FIRE!!: