SAYA SAYANG KAWAN SAYA




yeay...aku dah siap packing buku makroekonomi
and mikroekomnomi kawan aku...nak pos kat
semek tuh yang kini berada di UMP..nak ekjem
baru gelabah nak suh aku hantar itu ini...adehhh
Buku tu dah la tebal giler sutir2...nak bungkus terkial2
aku...pulas situ,pulas sini...ngan aku2 skali terpulas sama..
Mau berjam2 aku duk mngekherjong nak siapkan balut
buku tu...Time nak carik kotak lagi la...Tapi aku tak sampai
lagi tahap nak merembat kotak pinggan mangkuk mak aku..
hehehe...Nasib ade kotak lebih dari hamper tahun lepas...
Tak muat untuk 3 utir buku tapi aku sumbat bagi muat...Dan
akhirnye kotak itu terburai....grrr....geram aku...Tapi usaha jugak
sampai ok...Aku tampal ala2 kolaj gitu...Memang huduh tapi...
bukan nak bagi kat boipren pon kan...hehe..Nasib kau la kawan..
Lepas siap bungkus semalam,carik jugak penimbang..berat weyh...
Nak timbang esok,baik aku timbang dulu bape kilo...kalau
500 gram dah rm6..kalau 2,3 kilo??hehe...Nasib jugak aku baru
lepas dapat income..Ahhh..ape kesah kan soal2 duwet nie...Kawan
punye pasal,duwet blakang kire...


6 0t0men FIRE!!:

JIJI YU said...

kwan punye pasal le ni kan..hape kate..ko topupkan tuk aku..

Rara Farah said...

waaaaaaa...amek kesempatan r tuuuuuuuuuu

Shag said...

Haha. Kawan sampai matilah macam ni! Bagus :D

Entri terbaru Shag : Bukti pembaca tidak baca isi entri kita. Haih~

mia said...

hahahaa..comelnye rara..bagus tolong kwn tu dear..at least diorng akn ingat rara..

alinac lover said...

bgus2..ngn kwn2 xleh berkira hehehe

Gayahspears said...

alulu.. comey2.. rara Sayang gayah tak?? hahaha