Berubah!!Nanti Bloglist Akan Dirombak

Salam..

Yeah! Tajuk post yang bajet hot.
Ok..Aku perasan ramai yang follow bloglist
aku tuh.Aku pun tak sangka ada orang
nak follow bloglist aku yang tak popular
langsung plus bloglist kepada blog buruk
lagi tak menjadi tumpuan orang nie.

Biarlah.Bersederhana lagi baik kan..
Korang mesti perasan kan yang aku
jarang posting entry baru sekarang.Kalau
dulu,hari-hari aku update.Padahal dulu takde
orang baca pun blog cincai nie.Aku ajar diri aku,
jangan terlalu taksub dengan facebook,blog dan
segala isi dunia maya nie.Nanti aku addicted
susah.Lagi-lagi bila aku dah mula nak majukan
diri dengan menjadi pelajar yang berjaya.
Berkorban itu perlu yep kalau nak berjaya..Hehe*

Berbalik kepada tajuk post.Rombakan bloglist akan
berkuatkuasa bulan Mac.Tak bermakna orang yang
dah pernah berada dalam bloglist tu aku akan buang.
Mungkin aku kekalkan atau mungkin aku ganti
dengan orang baru..Hehe* Aci tak gitu?

Aku sayang blog nie.Pernah terdetik nak delete blog
nie.Tapi tak jadi.Aku sayang giler blog nie biarpun
blog nie blog cincai.Takpe,cincai pun cincailah.Aku tetap
akan update blog tapi tak macam selalu la.Sekarang
prioriti utama ialah pelajaran aku.Blog nie sampingan aje.

0 0t0men FIRE!!: