Demam Bukan Penghalang

Assalamualaikum semua.

Macam lambat je update blog nie kan??Takpe..
Tade orang baca pun blog tak pemes nie.Hehe*
Neway,kelmarin aku shopping barang baby kat
Kiddy House.Okay..aku segan sikit dengan sorang
mamat keje kat situ..Semacam je mata tuh tengok aku.
Aku cuba gak rewind ingatan aku nie kot-kot aku ada
hutang seposen duwe dengan dia.Tapi yelah 1st time jumpa
masa shopping barang mainan baby kat situ.Semacam je dia
tengok.Aku nie dah la penyegan sikit.Malu la weyh di
tenung ai gitu..Nak ngorat cakap jelah..(bapak perasan)..
Mamat nie hensem tapi tah camner aku tak rasa pape.
Dia wat gaya macho lagi jambu kat tangga tuh pun aku
takat jeling je.Sungguh tak tertarik hati tapi bersyukur ada
gak orang ngorat dak comot cam aku nie...
OoOoOOOooyeayh!!! Bunga-bunga Chenta

Lepas jelajah Kiddy House,kiteorang menapak pulak kat
Sabasun Gong Badak.Beli barang dapur sikit.Niat dihati
nak beli bunga baldu tuh untuk si bulat.And terbeli jugak
akhirnye..Comel siak!!Kaler merah gitu.Six dolar and Fifty
sens only..Mati-mati ingat sebatang tuh berpuluh-puluh.
Duwet ciput-ciput je tau.Tapi happy sebab ada bunga...
Yahoooooo!!!!!!!!!!!!!Part tak best bila jumpa dengan
pakcik-pakcik yang supposedly kita panggil datuk duk
tersengih-sengih tengok kiteorang.Nevermind pasal sengih
tuh..Nie tengok kiteorang macam nak telan,atas bawah,
atas bawah.Serious nampak macam psiko giler.Disebabkan
diorang tu lagi banyak makan garam halus dari aku,wat
tak tahu jelah jawabnya..Tapi seriously memang annoying
gilaaaa....Arghhhhhh!!!!!!!!!!! TENSION WAAAA...

JOM TENGOK GAMBAR BARU BULAT..HEHEHE*


Projek terbaru edit shoutbox milik IEYFA.Letih jugak
tapi enjoy edit-edit nieyh.Plus,aku demam sekarang...
Wuhuuuu* Panas giler badan.Bila la nak baik nie..
Uhuk...Uhuk..*

4 0t0men FIRE!!:

Puan Besar Shag Yahaya said...

Comel gilak! Tembam betul. Mmg patut panggil Bulat. hehe :P

Alololo. Cepat sehat ye sayam!

Unamn said...

comel nye......................... ;)

Unknown said...

nak ngorat si bulat

Rara Farah said...

ecece...orang dah ade si anon