Malang Sungguh Nasibku

Assalamualaikum.

Nak mengrajinkan diri ngapdet blog.
Since asyik duk umah,babysit BULAWT,buat laundry thing
dah macam bini orang ghupenye.Tapi still available ok.(Ayat
mempromosi diri sendiri).Ok,minggu lepas abah aku naik JB
3 hari.Punye lah payah nak pegi JB tuh.Flight naik bas pukul 9..
Tunggu punye tunggu bas sampai pukul 12.Mana tak hangin kami-kami
yang menunggu nie.Aku ghase macik cleaner stesen bas tuh dah cam
muka aku nie duk ulang alik tanya bas tak sampai lagi.Bebulu giler*
Aku,mak aku,kakak dan BULAWT dah gelisah semacam nak tunggu
bas tuh.Gatal bukan main la sebab dihurung nyamuk.Habis lah darah
dara aku nie kau sedut...Arghhhhhh!!!!!!! Tension!

Then masa abah aku kat sana,ada la dye call tanya kabar.
Hari kakak aku tak keje takpelah call sebab guna fon
kakak aku.Hari kakak aku keje payah sket sebab
fon rumah aku sakit tekak.(???) Erk* Dye berbunyi tapi
bile kite angkat,takkan dapat dengar sepatah haram
jadah ape yang orang sebelah sana cakap.Bisu ape fon
umah aku nieyh..Fon aku??Haha* Kelasssss...Fon aku
terlebih moden.Aku pakai fon cikai je.IPHONE tak main
der..Public fon kekadang guna gak.Agak malang la sebab
masa abah aku call fon aku jatuh dan berderai sekateh-
sekateh.Luluh,remuk redam hati aku.Semua fon aku,
aku dapat dari abah aku.Nie fon dah hancur.Sobs*
Tade orang baik hati nak belikan ke?

Aku cakap kat mak aku.Fon aku jatuh,hancur sekateh-
sekateh.Mak aku lak melaporkan kepada abah aku.
Menjerit bagai dye.Hehe*Abah aku over la tuh.Then dye
cakap dye nak belikan fon baru sempena beday aku
bulan 5 nanti.Sabor menunggu untuk fon baru.C3 pun
takpe..Tak weceret.Haha*

EHHHHhhhhHhH...Dah lama aku tak buat entry
santai camnie kan??Hehe*By the way,sekateh-
sekateh tu loghat Terengganu meaning satu-satu.
ErrrrKk!! Betul tak eh?Was-was je..

3 0t0men FIRE!!:

teddyuna said...

hehe ;) untunglh .. abh nk bli.. una xde pun.. nk gk ;(

Rara Farah said...

una beli jusmate utk rara..hehehe

HonEyBuNNy said...

wow.....bestnya...sabar yer...heheh