Entry Santai

Assalamualaikum.
Update secara santai malam nie.
Disebabkan faktor kurang kasih sayang..Hehe*
Gambar Sekadar Tayangan

Hari ni berdating dengan sis Rara.
Jelajah Pustaka Seri Intan Gong Badak
mencari majalah dan buku untuk dibaca.
Grab majalah REMAJA dan godek-godek
rak novel Alaf 21.Dalam kepala nak beli novel
tapi novel ape..Tah?Tak tahu bhai!!!
Tapi lepas lama duduk bertafakur,rembat jugak
satu novel Cinta Dua Jiwa oleh Rania Firdaus.
Sinopsis tu macam best tapi Rara merindui novel
karya Fauziah Ashaari.(Bila la novel baru nak kua ek??)

Then perut berkeroncong lagu Nobody.
Singgah kedai order TomYam Sayur lebih.Opkos
jaga badan you!!Lagi Nasi Goreng Ayam dengan
Air Bandung.Hehe*Kebetulan masa order tuh ada
terdengar orang panggil Izzah..Erk*Kantoi!!
Hehe*Pandang-pandang..Laaaa..member skolah
rendah rupenye..Sumpah tak cam sebab dye
kian berisi.Dulu kecik dari Rara sekarang agak
besar dari Rara.Takut silap orang tapi betul la tuuu...
Sama macam Rara,dye tak sambung blaja lagi.
Nak mintak JPA katanya.

Ehh..Korang dah beli REMAJA baru?Cik Epal
ada kat ruang blogspot lah...waaaa...bangga kan?
Rara pun takde peluang lagi nak masuk.Tak femes
macam Cik Epal kite nie.Bertuah dye..Siap
ade duo project dengan BA.Berangan-angan
bila la agaknya nak nengok blog nie dalam
majalah REMAJA tuh.Haha*Wink!

2 0t0men FIRE!!:

alexa yussida said...

hye rara..finally dpt pon singgah blog adik akk sorg neyh..heee:)

fesbuk?ade..p cari yussida mohamad..:p

Rara Farah said...

hehe..time taceh..nnti rara add...