Isu Bertudung Lagi.

Assalamualaikum.

Rara update laju-laju sebab perasan
ada satu blog memperkatakan isu bertudung.
Dia bagus sebab menasihati tapi caranya
salah.Mungkin bagi kita yang bertudung ni akan terasa
sebab bahasa dan hinanya pandangan dia untuk
golongan bertudung.

Bagi Rara,Rara lebihkan mereka yang bertudung.
At least,mereka dah lakukan satu kewajipan berbanding
dia yang mencaci golongan bertudung.

Korang baca la kat SINI.
Seriusly,dia terlalu jauh tersasar.

Pergh!!Ayat siap-siap jumpa kat sana.
Kesian minah nie.Jauh benar dia terpesong.
Muka cantik tapi sayangnya keberanian dia melebih-lebih
sampai tak takut Tuhan,tak takut dosa.
MasyaAllah..Korang?Nilailah sendiri.


4 0t0men FIRE!!:

Darkbatman said...

at least, dorg cuba menutup aurat.. :D

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

huhu..entah la..cara nak menegur tu munggkin ada sikit salah..

HonEyBuNNy said...

betul tu..ila baru beberapa hari lepas baca tentang blog tu...

terkejuttt baca....semoga dia sedar n insaf...

Puteri Iqa Izyan said...

tu r. aku dop ksh r die nk tegur. tp teruk sgt lahh ayat2 die. dh la permpuan.