Penyu MENANGIS




Salam Semua.

Sadis..Sadis..


FI bukanlah hardcore punya football fans.But,
i do support team Terengganu sepenuh hati.Kalau tak,
takde maknanya FI join Ganusoccer.net tuh.
Siapa yang kenal jangan bising-bising FI punya nickname
ok!Hehe*Malam tadi semangat tengok bola.Even
tak berkesempatan turun Shah Alam bersama awok lain
yang konvo 11 buah bas tu.FI bagi sokongan tengok kat tv aje.


First gol Ashaari Shamsuddin.Bersorak bukan main.
Then bila masuk gol untuk N9,rasa luluh jiwa.Alif Shamsuddin jaringkan
gol penyamaan.Paling seksa gol kedua Hairuddin Omar.
Aduh!Sayat hati.Pemain dari Terengganu sumbat gol untuk N9.
Licin je kepala Hai-O FI tengok.Geram campur sedih.Tapi tak boleh
salahkan dia.Dia pemain profesional yang bermain untuk pasukan dia.
FI bet sekecil-kecil hati dia,dia mesti ada rasa terkilan sebab negeri
kelahiran dia kalah.Sobs.Pertama kali nangis sebab bola.




Inilah HAI-O
Hairuddin Omar,anak jati Setiu Terengganu.
Licin lah kepala awak =.=

N9 Juara Piala Malaysia.
Sebak dadaku.Terbayang hitam putih
awok-awok dalam gambar ni.
Sabor jelah.Tiada rezeki untuk Pantai Timur.
Tahun depan siapa yang tahu.

Seperti yang FI nyatakan,HAI-O memang terasa
dengan gol kemenangan yang dia jaringkan untuk N9 malam tadi.
Dia tahu penyokong negeri dia sedih,kecewa.
Baca kenyataan dibawah.

Dia komited dengan team dia.Kalau kita berada sama
ditempat dia pun,kita rasa serba salah jugak.Tahniah
untuk dia walaupun yang menang bukan Terengganu.
Nelang doh tu.HAI-O orang Terengganu gok kang.

Penyokong Terengganu,sudah-sudah la salah keeper kita.
Tahukah anda,susahnya nak jadi keeper.Cuba kita yang ganti dia,
entah-entah bocor terus gawang tu.Belajarlah terima kekalahan,
baru la rasa kenikmatan sebuah permainan.Tak gitu?







4 0t0men FIRE!!:

Ezy Chiaki said...

kalo mlm td mmg pyah nk trime kekalahan tu.. tp arini dh ok..
walaupon team ganu kalah tp ganu tetap hebat..
dpt piala FA dh utk taon ni.. tetap bngga ngn ganu..

geram gak kat hai O.. haha..

Puteri Iqa Izyan said...

aku mcm dop bape feel je tgk bola aritu. hahaha

Rara Farah said...

iqa : doksoh kte mg la...aku pun ase nak hempuk2 je

Rara Farah said...

ezy : betul3...perit terime kekalahan