Tak Minta Tapi Dah Jadi...

Weeeeee.Orang Terengganu kata
"Koho rajin apdet blog lenim ".
Ada makna update sokmo-sokmo nie.
Nie pukul 3.54 a.m.Toksah tanya kenapa tak tido
lagi.Mata nie kategori mata burung hantu,
memang payah nak tertutup.Ada je benda yang nak
dibuatnya.Tapi yang nie memang FI tak minta dibuat.Sobs!

FI berkunjung ke kenduri kahwin kawan abah di Dungun.
Makang pulut orang Terengganu kata.Balik tu memang letih,
teringatkan baju yang tak termesin lagi.Fuh!!!Penuh mesin tuh.
Gamaknya rumah nie kalu FI takde,tak bermesin lah baju.
Ape kejadahnyeeeee.......

Then start ler memesin.Separuh jalan je mesti mesin tu STOP.
Ingatkan water supply tak cukup,then restart balik.Sama jugak.
Few times berlaku camtu.Last-last tadi baru sedar bila hidung
nie terbau hangit.AIYOOO!!!!!Mesin basuh jem ooo...Nasib
ade mesin satu lagik tapi wayyyyyy to kecik.Heh! At least
boleh jugak dipakai walaupun terpaksa mesin beberapa kali.
Loteh ai cakap yu.Mesin lagik,jemur lagik.Nasib dah setel bahagian
melipat.Makin lama makin kurus dan selim lah FI camnie.

Acaneeeeeeeeeeeeee tu?

2 0t0men FIRE!!:

Puteri Iqa Izyan said...

teringin nk makang pulut mu pulok. haha

Rara Farah said...

hahaha..banyok ar mung