Inner Side

  
Hai semua.Bytheway,entry ni ditaip using samsung tab 2.
Annoyed tapi nak wat cane,pc kat luar berat giler  
kot nak loading.Mau tertido dulu baru leh jenguk blog usang nie.
Ini semua P1 punye pasai..Kang tukaq pakai Yes baru tau..

Minggu ni banyak yang tak kena.Banyak yang memendam rasa,
kadang tak nak fikir pun tetap jugak terfikir.Mungkin diam tu 
lebih baik dari berkata-kata.Lagi sakit kalau bersuara tapi 
respon pun takde.Sigh.....


Projek nak buat casing tab ni pun asyik tergendala.Sorry deh
sebab casing dah jadi tah hape hape tah.Duk layan sangat 
kepala ni yang tak tahu apa yang difikir.Tapi kan..tapi kan..
i've already finished my doodle thing untuk casing ni.
Comot sikit tapi boleh la nak tayang..

Berpeluh bagai nak ke siap.Takpe,asal pueh hati.

Actually aku ada inner problem.Something tentang diri aku,aku tak 
suka nak bagitau orang apa yang terpendam kat hati aku.Susah lagi-lagi bila 
korang ada fruit heart.Tapi bila aku upset atau jauh hati,tiap apa yang aku 
buat memang korang akan terang-terang nampak yang aku sangatttt tak ok.
P/s : Aku tak reti berlakon,tak reti nak jadi plastik..

But then,bila aku upset,aku bajetlah dia treat aku nicely.Tenangkan hati aku 
ke hape,tapi still buat dunno je.Acaner tu?Kekadang sakit hati pun ado.
Kekadang rasa nak karate do pun ado.Cakap je pun,buatnya tak berani.
Ni yang jadi macam orang senget je.Tah kepala fikir hape-hape tah.
Aduyaiii...Last-last inisiatif sendiri untuk get rid perasaan hanyut tu 
buat-buat tak tahu sudoh.


UNTUK DIRI SENDIRI





























0 0t0men FIRE!!: